Breaking News

ဦးဖိုးလူ

က်ဳပ္တို ့ရြာက စာေရးဆရာဆိုတဲ႔ ဦးဖိုးလူ  အမ်ိဳးသားစာေပ ကဗ်ာဆုရဲ႕ ''ဂႏၴဝင္ကဗ်ာေကာ ေခတ္ေပၚကဗ်ာေကာမွ ကဗ်ာဆု တစ္ဆုပဲေပးမယ္''ဆိုတဲ႔သတင္းလည္းၾကားေကာ စားမဝင္ အိပ္မေပ်ာ္  တစ္ေယာက္တည္း ေတာက္… တေခါက္ေခါက္နဲ႔ ေဒါသထြက္ေနတယ္။

''ဒါ သက္သက္ လူပါးဝတာ။ ဘယ့္ႏွယ္ကြာ ေခတ္အဆက္ဆက္ေပးလာတဲ႔ ျမန္မာဂႏၴဝင္ကဗ်ာကို ေခတ္ေပၚနဲ႕ေပါင္းျပီး တစ္ဆုတည္း ေပးရမယ္လို႔။ ဒါ ျမန္မာဂႏၴဝင္ကဗ်ာဆရာေတြအေပၚ သက္သက္ လူပါးဝတာ''

''ဟဲ႔ ငဖိုးလူ၊ ရွင္ ဘာျဖစ္ေနတာလဲ။ ျဗစ္တီးျဗစ္ေတာက္နဲ႕ က်ဳပ္ သနပ္ခါးတံုးနဲ႕ ပစ္ေပါက္လိုက္ရမလား''

ေရမိုးခ်ိဳးျပီး သနပ္ခါးလိမ္းဖို ့ ေက်ာက္ျပင္နားမွာ က်ံဳ႕က်ံဳ႕ေလးထိုင္ေနတဲ႔ ေဒၚႀကီးစာမရီက ေအာ္ေငါက္တယ္။ ေငါက္မွာပဲေလ။ ရြာမွာ စာေရးဆရာ စာေရးဆရာဆိုျပီး ေျမွာက္ၾကြေျမွာက္ၾကြလုပ္။ ေရးတဲ့ကာရန္က ကိုယ္တိုင္မယူနိုင္ေတာ့ ဆရာေဇာ္ဂ်ီရဲ႕ကဗ်ာရစ္သန္အတိုင္းလိုက္တုခိုး၊ ဆရာတင္မိုး၊ ဆရာမင္းယုေဝ၊ ဆရာမေငြတာရီစတဲ႔ ဒိတ္ဒိတ္ႀကဲဆရာႀကီးေတြရဲ႕ နေဘ ကာရန္အတိုင္းလိုက္ယူတာ ဒါ ေဒၚစာမရီက မသိသည္ မဟုတ္။ အလုပ္ကမရွိ။ ဝင္ေငြက မရ။ သူ ့စာမူနဲ႕သာ ထမင္းစားရရင္ ေဒၚစာမရီတို ့ ခုလို ဇလုတ္ႏွစ္ထပ္ သံုးထပ္ျဖစ္ဖို ့ဆိုတာ ျဖစ္နိုင္ရိုးလား။ ခုလို ဝဝဖိုင့္ဖိုင့္ခႏၶာကိုယ္မ်ိဳး ဘယ္လိုလုပ္ရႏိုင္မွာလဲ။ 

'' က်ဳပ္ မေန႔ကဝယ္ထားတဲ႔ သနပ္ခါးတံုးႀကီး ရွင္ ခိုးေရာင္းေသးလား''

''ဟာ စာမရီ။ နင္ ငါ့ကို ေစာ္ကားတာ မ်ားေနျပီေနာ္။ ဒီမွာ မသိရင္မွတ္ထား။ ''စာဖတ္သူ မခိုး၊ သူခိုး စာမဖတ္''တဲ႔…''

''သိတယ္ေလ ဒါ  လိုင္းေပၚမွာျပန္႕ေနတဲ႔ အီရတ္က စကားမို႔လား။ ဒီမွာကိုဖိုးလူ ရွင္ ကိုယ္ပိုင္ အုန္းႀကိဳးနဲ႔……''

''အုန္းၾကဴး လုပ္စမ္းပါ စာမရီရာ။ နင္ လုပ္ပံုနဲ႔ ငါပါ သိကၡာက်လိမ့္မယ္ ''

''ရွင့္ဘာသာ ႀကိဳးခ်င္ႀကိဳး  ၾကဴးခ်င္ၾကဴး။ ရွင္ ကိုယ္ပိုင္အေတြးအေခၚနဲ႕ ဘယ္ေန႔စာေရးမွာလဲ ဟမ္။ ၿပီးေတာ့ အိမ္ကပစၥည္းေတြ က်ဳပ္မသိေအာင္ ေရာင္း။ ရွင့္သူငယ္ခ်င္းေတြကို စာမူခရတာလို႔ ့လိမ္ေျပာျပီး အရက္ကေလးတျမျမနဲ႔ ရွင္ ေပ်ာ္ေနတယ္ေပါ့ေလ''

ေဒၚစာမရီက ခိုင္သင္းၾကည္လို ပါးစပ္ေတြ မ်က္လံုးေတြ မဲ႔ကာရြဲ႕ကာ ေျပာတယ္္။

''နင္တို ့မိန္းမေတြ ကိုယ့္ေယာက်္ားဆိုရင္ တီဗီြထဲကလာတဲ႔ ဟိုအေျခာက္ေကာင္ေတြေလာက္ေတာင္ တန္ဖိုးမထားၾကဘူး။ နင့္ဘာသာ အဲ႔အေျခာက္ တီဗြီေကာင္ေတြနဲ႔ေန''

ဦးဖိုးလူက ေျပာေျပာဆိုဆို ဖ်င္ၾကမ္းတိုက္ပံုအက်ီ ၤကို ပုခံုးေပၚတင္ျပီး ႏြားသိုးတစ္ေကာင္လို တရႈးရႈးတဒိုင္းဒိုင္း အိမ္ေပၚက ဆင္းသြားေလတယ္။ ဒါ ဦးဖိုးလူ စိတ္တိုရင္ လုပ္ေနက်။ တကူးတက လိုက္ေခၚစရာမလို ညေန ထမင္းစားခ်ိန္ဆို ျပန္ေရာက္လာမွာ ေဒၚစာမရီ အသိဆံုး။ ေဒၚစာမရီက အေပြးမပါေတာ့တဲ႔ သနပ္ခါးတံုးေသးေသးေလးကို ေအာင့္ႀကီးေစာင့္ႀကီး ေသြးေနလိုက္တယ္။

                                       (၂)

''သာညိဳ  ဒီေန႔ ဘာထူးလဲကြ''

''ျမဝတီက ဆရာႏွစ္ေယာက္ေတာ့ ဆႏၵျပသတဲ႔။ ဟို ကဗ်ာေတြကို ခ်စ္လွပါတယ္ဆိုတဲ႔ အယ္ဒီတာကဗ်ာဆရာတစ္ေယာက္ကေတာ့ ဆႏၵျပသူေတြကို ခ်ိဳးခ်ိဳးႏွိမ္ႏွိမ္ ေဝဖန္သလို   ျမန္မာဂႏၳဝင္ကဗ်ာကိုလည္း ဘာညာသာရကာေတြ ေျပာထားေသးတယ္''

''ေတာက္  ေခြးမသားေတြ! …''

ဦးဖိုးလူက မ်က္ခံုးေမြးေထာင္ေနေအာင္ မ်က္ေမွာင္ကုတ္ျပီး ျပစ္ျပစ္ႏွစ္ႏွစ္ ဆဲလိုက္တယ္။ သာညိဳကေတာ့ မ်က္လံုးေလးကလယ္ကလယ္နဲ႕ ဦးဖိုးလူကို ၾကည့္လို႔။

''ဟိုဘဲႀကီးက ဝန္ႀကီးျဖစ္သြားလို ့ သူကိုယ္တိုင္ျဖတ္ေက်ာ္ခဲ႔ရတဲ့ စာေရးသူေတြရဲ႕ဘဝကို ဇီးသီးသည္ ဘဝေမ့သလို ျဖစ္သြားတာလား။ ေတာက္…!   ဟိုငနဲကလည္း ေျပာေတာ့ ကဗ်ာခ်စ္တယ္ ကဗ်ာက ငါ့အသက္  ကဗ်ာက ငါ့ဘဝနဲ႔။ ေခတ္ေပၚတစ္ခုတည္း ကဗ်ာမဟုတ္ဘူးကြ''

ဦးဖိုးလူ တစ္ေယာက္တည္းေျပာေနတာ။ ေလေလးက တဟူးဟူးတိုက္ေနေတာ့ ဦးဖိုးလူရဲ႕ေဒါသကို တမင္ဆြေပးေနသလိုပဲ။ တိုက္ပံုအက်ီ ၤကို ကုကၠိဳပင္ ခြၾကားထဲပစ္တင္လိုက္ရင္း ကေလးငယ္ေတြ သေရကြင္းပစ္ဖို ့ စိုက္ထားတဲ့ ဝါးျခမ္းငုတ္ကို ေျခေထာက္နဲ႕ အားရပါးရ ကန္ထည့္လိုက္တယ္။

''ဒုတ္…''

''အား အမေလး နာတယ္ဟ။ ငလူး……''

ဦးဖိုးလူက သြားေစ့ျပီးအံႀကိတ္ေျပာလိုက္ေတာ့ သာညိဳက ခိြကနဲ ရယ္တယ္။

''မင္းက ငါ့ကို ေလွာင္ေနတာလား သာညိဳ''

''အာ   ဦးဖိုးလူကလည္းဗ်ာ။ က်ဳပ္က ေလွာင္ပါ့မလားဗ်။ ဆရာ့ဆီက ပညာသင္ေနတဲ႔လူပဲဗ်ာ။ ကိုယ့္ဆရာကို ေလွာင္ပါ့မလား''

'' သင္ မေနနဲ႕ေတာ့ ေဟ့ေကာင္။ သင္လည္း စာေပဆုက မရႏိုင္ေတာ့ဘူး''

''ဗ်ာ  ဘာ  ဘာဆိုင္လို ့လဲ''

''ဆိုင္တာေပါ့ကြ။ ေလးခ်ိဳး ေဒြးခ်ိဳး ႀတိခ်ိဳးနဲ႕ အျခား ရတု ရကန္ တ်ာခ်င္း ေဘာလယ္ အိုင္ခ်င္း အဲခ်င္း ဘာညာဘာညာေတြ အကုန္ အလကားျဖစ္ကုန္ျပီ။ တကယ့္ဆရာေတြလည္း ဆုေရြးခ်ယ္ေရးအဖြဲ႕ကေန ထြက္သြားျပီကြ။ အဲဒါ ဝမ္းနည္းတဲ႔အထိမ္းအမွတ္အေနနဲ႔  အရက္သြားေသာက္မယ္''

''အင့္…''

ဦးဖိုးလူက ပုဆိုးပံုစထဲကေန အိမ္က မိန္းမမသိေအာင္ခိုးယူလာတဲ႔ သနပ္ခါးတံုးႀကီးကိုထုတ္ျပီး ေလေပၚေျမွာက္လိုက္ ဖမ္းလိုက္ ကစားေနတယ္။ ျပီးေတာ့မွ ကုကၠိဳပင္ခြၾကားထဲက တိုက္ပံုအက်ီ ၤကို ျပန္ယူျပီး ရြာေတာင္ဘက္က အရက္ဆိုင္ကို ထြက္သြားတယ္။

                                        (၃)

''တ ကယ္ ေတာ့ ကြာ ဂ ႏၴ ဝင္ က ဗ်ာာာာာာဆိုတာ အရမ္း ေခတ္ေနာက္က်ေနျပီ။ ဘုန္းႀကီးပ်ံေလာက္ပဲ အသံုး ျပဳ ေတာ့ တဲ႔ ဂႏၴဝင္ကို သီးသန္႔ဆု ေပးစရာလားကြာ ဟင္''

ဦးဖိုးလူတို႔ရဲ႕ ညာဘက္ဝိုင္းကလူတစ္ေယာက္က အရက္မူးျပီး အာေလးလွ်ာေလးသံနဲ႔ ယင္းသို႔ ေျပာလိုက္ေတာ့ ဦးဖိုးလူ ေဒါသ ေထာင္းခနဲ ထြက္သြားတယ္။

''ခလြမ္''

''ဘယ္ ေခြး မသားလည္းကြ ဟမ္။ ငါ့ကို လူသတ္ခိုင္းေနတာလား''

ဦးဖိုးလူ ေဒါသထြက္ျပီး ေသာက္မယ့္အရက္ပုလင္းကို ေဘးမွာရွိတဲ႔ ဓားေသြးေက်ာက္ေပၚ ရိုက္ခြဲကာ ပုလင္းကြဲနဲ႔ ထိုးမယ့္ပံုစံ လုပ္တယ္။ ေတာ္ေသးတာက ဦးဖိုးလူ အရက္မမူးေသးတာပဲ။ မူးမ်ားသာ မူးေနရင္ လူသတ္ပြဲကေတာ့ လွလွႀကီးႀကံဳျပီေပါ့။

''ကိုဖိုးလူ ခ မ်ားက က်ဳပ္ကို သတ္ခ်င္လို ့လား။ သတ္  သတ္ေလ။ က်ဳပ္ေျပာတာက မွားေနလို ့လားဗ်။ ခမ်ားတို ့ ဟို ေဒြးခ်ိဳးေလာက္ပဲ ေရးတတ္တဲ႔ ငနဲ။ ပါတီကို ဖားျပီး တျခားသူေတြကို အပုပ္ခ်တဲ႔ေကာင္ေလ။ အဲ  အာ့လိုေကာင္ေတြ မ်ားေနလို ့ ခမ်ားတို ့ ဂႏၴဝင္ေလာက ပ်က္ စီးတာ။ အဲဒါ ခမ်ား သိလား''

ငနဲက အာေလးလွ်ာေလးသံနဲ႔ တစ္လံုးခ်င္း ေျပာတယ္။ ဦးဖိုးလူလက္ထဲကေတာ့ ပုလင္းကြဲကို အံႀကိတ္ျပီး က်စ္က်စ္ပါေအာင္ ဆုပ္ထားဆဲ။

'' ခမ်ားက က်ဳပ္ကို ရန္ျပဳမလို ့လုပ္ေနသာကိုး။ အမွန္ဆို က်ဳပ္ထက္ ခု အစိုးရကေန ဟိုးအဆက္ဆက္က အစိုးရေတြ လုပ္ႀကံရမွာဗ် သိလား။ ဒီေခတ္မွ က်ဳပ္တို ့ ေမာ္ဒန္ကဗ်ာေတြ တိုးတက္လာတာ မဟုတ္ဘူး။ ခမ်ား ငယ္ငယ္က သင္ဖူးတယ္မို ့လား။
ဘယ္က လာသလဲ
ဘယ္နယ္ကလဲ
အလယ္ကလူ
စကား ဝဲ၏…တဲ႔။ အဲ  အဲဒါ ေမာ္ဒန္ပဲဗ်ာ။ သူ ့ေခတ္နဲ႔အညီ ထြက္ေပၚလာတဲ႔ ေမာ္ဒန္ကဗ်ာ။ အဲဒီကတည္းက ေမာ္ဒန္ကဗ်ာဟာ ေက်ာင္းသံုးစာေပျဖစ္ေနတာ။ ခမ်ားတို ့နဲ႕က်မွ ေမာ္ဒန္ကပဲ ဂႏၴဝင္ထက္ ေစ်းနိမ့္သေလး ဘာေလးနဲ႔''

ဦးဖိုးလူခမ်ာ ေဒါသထြက္ျပီး တုန္ယင္ေနေသာလက္ကို မနည္းထိန္းထားေနရတယ္။ ဟိုငနဲကေတာ့ အာေလးလွ်ာေလးသံနဲ႔ ေျပာေနတုန္း။

''ေနာက္ႏွစ္ေတြမွာ ေက်ာင္းသံုးစာအုပ္ေတြကို update ျမွင့္ဖို ့ က်ဳပ္ ႀကိဳးစားေနတယ္။ ခမ်ားတို ့ ဂႏၴဝင္ သြားေလေရာ့ပဲ။ ဥပမာ စံပယ္ေလးရံု ဗ်ာ။ မဟူရာနယ္ေျမကေန
ပုလဲျဖဴေတာထဲ ေရြ႕မယ္
ေနေလးစင္းမေတြ႕ခဲ႔ရေပမယ့္
ဒီတစ္ႀကိမ္ ဓားသြားမွာ
ျပားျပားေလးေစာင္းငဲ႔
ကိုယ့္အထက္မွာ ပန္းတစ္ပြင့္ ရွိတယ္…ကဲ ဘယ္ေလာက္မိုက္လဲဗ်ာ ဟား ဟား ဟား''

''ေခြးမသား မင္းကို ငါသတ္မယ္။ မင္းကို ငါသတ္မယ္''

သာညိဳနဲ႔ အရက္ဆိုင္ရွင္ ဘိုကုတို ့က အတင္းဆြဲထားလို ့သာ လူသတ္ပြဲမျဖစ္။ ငမူးသမားငနဲ မ်က္ႏွာမူရာလမ္းကို ေျဖာင့္ေျဖာင့္တန္းတန္း ေျပးသြားတယ္။

                                      (၄)

''ဒီစာေပညီလာခံကေန ငါ့အဆိုကို ေအာင္ျမင္ေအာင္ တခါတည္းတင္ျပမယ္။ ငါက ေမာ္ဒန္ကဗ်ာေတြကို မခ်စ္လို ့မဟုတ္ပါဘူးကြာ။ သူတို ့လည္း ဆုရေစခ်င္၊ ဂႏၴဝင္ကဗ်ာလည္း မတိမ္းေကာေစခ်င္လို ့ပါ။ ဒီလိုဆုႏွစ္ခုျဖစ္ဖို ့ ငါ အျပတ္ခ်ဲခဲ႔မယ္''

''ရွင့္ဟာက မေသခ်ာပါဘူး။ ပင္လယ္ထဲ ငါးမန္းနဲ႕လံုးေထြးသတ္ပုတ္တာကမွ ႏိုင္ခ်င္နိုင္ပါဦးမယ္။ ပထမညီလာခံတုန္းကလည္း ဒီလိုပဲ ႏွစ္ဆုေပးမယ္ ေျပာတယ္မဟုတ္လားေတာ့''

''အဲဒါေတြထပ္မေျပာနဲ႕။ ငါ အားလံုးကိုေမ့ျပီး အသစ္ႀကိဳးစားေနတယ္''

''ရွင္ က်ဳပ္ သနပ္ခါးတံုး ခိုးေရာင္းတာ ကိစၥမရွိပါဘူးေတာ္။ လူၾကားထဲေရာက္လို ့ရင္ျဖင့္ ေဒါသကို တတ္နိုင္သေလာက္ ထိမ္းပါ။ က်ဳပ္ စိတ္ပူတယ္ေတာ့''

''ဟာ ဒီေကာင္မကလည္း  ငါ့လာျပီး ပြတ္သီးပြတ္သတ္လုပ္ေန။ ဒီမွာ စာေပညီလာခံက အခ်ိန္နီးကပ္ေနျပီ။ ျမန္ျမန္လုပ္''

ဦးဖိုးလူက ၾကယ္သီးတပ္ေပးေနတဲ႔ မိန္းမျဖစ္သူကို ေငါက္လိုက္တယ္။ လက္ထဲမွာလည္း အျပာေရာင္ဖိုင္တြဲႀကီး ပိုက္လို႔။

''ေသခ်င္းဆိုး ကုလားနာ ေျမြေပြးကိုက္။ ဒီက သနားလို ့ လုပ္ကူေနတာ ခ်စ္လို ့မ်ားထင္မေနနဲ႔။ စာမရီကို ဘယ္သူကမွ မေငါက္ဖူးဘူး။ ေရာ့ ကို္ယ့္ဘာသာလုပ္''

''ျဗဳတ္…''

ေဒၚစာမရီက ေစာင့္ႀကီးေအာင့္ႀကီးနဲ႕ တပ္ေနတဲ႔ၾကယ္သီးကို ျဖဳတ္ခနဲ ျဖဳတ္ခ်လိုက္တယ္။ ဦးဖိုးလူကေတာ့ ပါးစပ္အေဟာင္းသားနဲ႔။ ပြဲသြားပြဲလာခါနီး ႐ုပ္ပ်က္ဆင္းပ်က္ ျဖစ္မွာစိုးလို ့ ဦးဖိုးလူ ျငိမ္ေနလိုက္တယ္။ ဒီေကာင္မ ျပန္လာမွ သိမယ္လို ့ စိတ္ထဲကလည္း ႀကံဳးဝါးလိုက္တယ္။

                                         (၅)

ဒုတိယအႀကိမ္ စာေပညီလာခံမွာ တက္ေရာက္သူ ၆၅၀၀ ခန္႔ရွိတယ္။ ညီလာခံသာျပီးသြားတယ္။ ဦးဖိုးလူ စကားေလးတစ္ခြန္းမွ မေျပာလိုက္ရရွာဘူး။ က်တဲ႔ေနရာကလည္း ေနာက္ဆံုးက။ ေနာက္ဆံုးေတာင္ ႀကိဳၾကားထဲက ေနာက္ဆံုး။ လူေတြအရမ္းမ်ားေတာ့ ေခ်းေစာ္ ေသးေစာ္လည္း အရမ္းနံ။ တခ်ိဳ႕ဆို ေရသာ တစ္လေလာက္မခ်ိဳးတာ။ သံုးလာတဲ႔ေရေမႊးက ကုလားထက္ပိုဆိုး။ အနံ႕က အေျခာက္အနံ႔ေတြ။ ေအာ္ တခ်ိဳ႕မ်ားကေတာ့ စာေပညီလာခံကိုလာသလား ဓာတ္ပံုလာရိုက္သလားေတာင္ ေသခ်ာမကြဲဘူး။ သူတို ့အခ်င္းခ်င္းစကားေျပာတဲ႔အသံနဲ႔ ညီလာခံကအသံ ဘာမွကို မၾကားခဲ႔ရတာ။ ဒီၾကားထဲ ရြာတုန္းက ငနဲက  ေမာ္ဒန္ကဗ်ာကို ေက်ာင္းသံုးစာအုပ္မွာ ထည့္သံုးဖို ့ အဆိုျပဳတင္သြင္းေသးတယ္။ ဥကၠဌက ဒါဟာ ပညာေရးက႑မို ့ ပညာေရးဝန္ႀကီးသက္ဆိုင္ေၾကာင္း  ယခုကိစၥနဲ႕ မသက္ဆိုင္ေၾကာင္း ေျပာလိုက္လို ့သာ တစ္စခန္းျငိမ္းတာ။

စာေပညီလာခံႀကီးျပီးလို ့ သူမ်ားေတြ အလ်ိဳလ်ိဳထြက္သြားၾကေပမယ့္ ဦးဖိုးလူ ခုထိ ထိုင္ခံုေပၚမထေသးဘူး။ မ်က္လံုးထဲ သာညိဳကို ျမင္လိုက္၊ စာမရီကိုျမင္လိုက္၊ ရြာသူရြာသားေတြကိုျမင္လိုက္၊ အရက္ဆိုင္ထဲက ခနဲ႕သံေတြၾကားလိုက္နဲ႕။ အိမ္ျပန္ရမွာကို ဦးဖိုးလူ ရွက္ေနတယ္။ ဟုတ္တယ္ေလ။ ရြာမွာတုန္းကေျပာခဲ႔ တေလာကလံုးမွာ သူတစ္ေယာပ္တည္းပဲ ရွိသလို။ ဒီဆု ႏွစ္ဆုျဖစ္ေအာင္ ျပန္လုပ္မယ္လို ့ ေမာ္ေမာ္ၾကြားၾကြား ေျပာခဲ႔တာ။ ခုေတာ့ သူ ့အဆိုက ေအာင္ျမင္ဖို ့ေနေနသာ စကားတစ္ခြန္းေတာင္ ထ မေျပာလိုက္ရ။ သာညိဳကို မ်က္လံုးထဲ ျမင္ေယာင္လာတယ္။

ခန္းမႀကီးထဲကေန အားလံုးလိုလိုျပန္ျပီးတဲ႔အခ်ိန္က်မွ ဦးဖိုးလူ ခန္းမဆီကေန မသြားခ်င္သြားခ်င္ပံုစံနဲ႕ ထြက္လာတယ္။ တေနရာအေရာက္မွာ………

''မဂၤလာပါ ဦး ရွင့္။ က်မတို ့Sky net ကေန တိုက္႐ိုက္ထုတ္လြင့္ေနပါတယ္ရွင့္။ ဒီပြဲကို တက္ေရာက္ပံုနဲ႕ စာေပေလာကအေပၚ အက်ိဳးျပဳပံုေလး ေျပာျပပါဦးရွင့္''

ဦးဖိုးလူ ေဘးဆီကို လွည့္ၾကည့္လိုက္တယ္။

''ဟာ……''

Sky net အဖြဲ႕ေတာ္သားမ်ားက သူ ့ကို ဝိုင္းအံုေနၾကတယ္။ မီးထိုးသူထိုး။ ကင္မရာ ခ်ိန္သူခ်ိန္။ မိုက္ခြက္ထိန္းသူထိန္းနဲ႕။ ဦးဖိုးလူ အႀကံတစ္ခု ရလိုက္တယ္။ ညီလာခံမွာ မေျပာရေပမယ့္ ႐ုပ္သံမီဒီယာမွာ ေျပာရတယ္ဆိုတာ နည္းတဲ႔အခြင့္အေရးလား။ ျပီးေတာ့ ဂႏၴဝင္ေကာ ေမာ္ဒန္ေကာ ေခတ္ေပၚေကာ သမိုင္းေကာ အကုန္ဝင္ေစမယ့္စကားတစ္ခြန္းကို ဦးဖိုးလူက တစ္လံုးခ်င္းစီ ေျပာလိုက္တယ္။

''အ ႐ူး ေတြ''

                                  13/06/2018
                          Wed : PM: 04:30:00
                                    ေမာင္ခ်မ္းမြန္

မွတ္ခ်က္။       ။ထိုႏွစ္က အမ်ိဳးသားစာေပ ကဗ်ာဆုကို ဦးဖိုးလူ၏တပည့္ ကဗ်ာဆရာသာညိဳက ရရိွသြားခဲ႔ေလသည္။ ေရးသားပံုစနစ္မွာ ေခတ္ေပၚကဗ်ာ အပုဒ္ ၄၀ ႏွင့္ ဂႏၴဝင္ ကဗ်ာ အပုဒ္ ၄၀။ စုစုေပါင္း ကဗ်ာပုဒ္ေရ ၈၀ ႏွင့္ ''စီးဆင္းေရ''ဟူေသာ ေခါင္းစဥ္ျဖင့္ ရရွိသြားခဲ႔ေလေတာ့သည္။ ထို႔ထက္ ထူးဆန္းသည္မွာ ဦးဖိုးလူဆိုသည္မွာ သာမန္ကဗ်ာဆရာမဟုတ္ပဲ ေမာ္ဒန္ေလာကတြင္ တဟုန္ထိုးနာမည္ေက်ာ္၍ လူရုပ္ကို တေယာက္မွ မျမင္ဖူးေသာ ဆရာအာဠာဝက ျဖစ္သည္။ ဤသည္ကို ဆရာေမာင္သာညိဳမွ ကြ်န္ုပ္ကို ေျပာျပခဲ႔ျခင္းပင္ ျဖစ္၏။